Een Bedrijfsnaambord is meer dan reclame

Om de zoveel tijd moet je je bedrijf nog eens in de kijker zetten en een opfrisbeurt geven. Een makkelijke en leuke manier om dit te doen is een bedrijfsnaambord laten maken. Dit is uiteindelijk het eerste deel van je bedrijf dat de klant ziet. In sommige gevallen is het zelfs het bedrijfsnaambord dat een klant doet stoppen of net doorrijden. Daarom is het nodig om dit up-to-date te houden. Een verouderd naambord doet al gauw denken aan een verouderd bedrijf en zo loop je kanten mis. Ook de stijl van een bord trekt en bepaalde doelgroep aan. Het is belangrijk om met al deze pijlers rekening te houden bij het maken van een nieuw bord.

Materialen en technieken

Je kan heel wat kanten op met een bedrijfsnaambord. denk al maar gewoon aan het materiaal. Wilt u een bord van glas, hout of aluminium? Of liever klassieke messing. Ook in dit geval kan u beter kijken wat het beste aansluit aan uw winkel of dienstverlening. Verder moet u nadenken over de technieken die u wilt laten toepassen. Wilt u het laten bedrukken of liever laser-graveren? Een gegraveerde tekst gaat natuurlijk langer mee en is daarom duurzamer dan een print. Bij een print heb je dan weer meer keuze in kleur.

Zichtbaarheid

Het is belangrijk dat uw logo en naam altijd goed zichtbaar en leesbaar zijn, de grootte van uw naambord is dus even belangrijk als de materiaalkeuze. Gaat het bord langs de straat worden gezet of worden bevestigd aan een muur. Indien het bord verder van de straat af geplaatst word moet het ook groter zijn zodat het zichtbaar blijft. Je kan het bord nog beter zichtbaar maken door het gebruik van verlichting in de kader van het bord of door er lampen onder te plaatsen.

De beste vorm van reclame is en blijft je eigen uithangbord.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Post Navigation